معرفی سیتروئن CITROEN C4
آی.ای.پلاس: وب سایت تخصصی مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی Industrial engineering and management plus more useful contents
معرفی سیتروئن CITROEN C4
جمعه 30 مهر 1395 ساعت 9:44 | بازدید : 1151 | نویسنده : نادر فرحناکی - nader farahnaki | ( نظرات )

CITROEN C4

 سیتروئن C4 را می‌توان یکی از هوشمندترین محصولات سیتروئن دانست. امکاناتی نظیر جعبه‌دنده برقی (EGS)، سیستم استارت خودرو در شیب برای جلوگیری از عقب رفتن آن، ترمزهای پارک، سیستم هشدار دهنده خروج از خطوط، چراغ‌های زنون هوشمند، امکان سفارش صندلی‌های مجهز به گرم‌کن و ماساژور، کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل نقاط کور، چراغ‌های متحرک و سیستمی پیشرفته به نام E-Touch تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های سیتروئن C4 می‌باشند.

یکی از قابلیت‌های بینظیر سیتروئن C4 سیستمی به نام E-Touch است. این سیستم به واسطه اپلیکیشنی که بر روی تلفن همراه هوشمند اندرویدی و یا iOS نصب می‌شود، با شما در ارتباط است. E-Touch در واقع اپلیکیشنی است که اطلاعات بدست آمده از سنسورهای قرار گرفته بر روی خودرو را در اختیار راننده قرار می‌دهند؛ اطلاعاتی نظیر زمان تعویض قطعات، تعویض روغن، سرویس‌های ماهانه و سالانه و غیره اما اصلی‌ترین ویژگی آن بررسی نحوه رانندگی شما و تجزیه و تحلیل آن است. این برنامه میزان مصرف سوخت شما را بررسی می‌کند و سپس نکاتی را برای رانندگی سالم‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد.

کابین سیتروئن C4 راحتی را برای سرنشینان خود به ارمغان خواهد آورد. این کابین دارای سیستم تهویه مطبوع دوگانه بوده می‌تواند دمای قسمت‌های مختلف کابین را تغییر دهد. سیتروئن برای سیستم صوتی خودرو از شرکت Denon کمک گرفته است. سیستم صوتی Hi-Fi از ترکیب چهار بلندگو، چهار توییتر، یک آمپلی‌فایر و در نهایت یک ساب‌ووفر تشکیل شده است. در کابین خودرو یک صفحه نمایش 7 اینچی تماماً رنگی قرار دارد که اطلاعات مهمی نظیر مسیریاب ماهواره‌ای را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بر روی کنسول میانی یک درگاه USB، یک درگاه AUX و همین‌طور خروجی برق 12 ولتی دیده می‌شود.

پیشرانه­‌های بنزینی C4 هاچ‌بک همگی 3 سیلندر توربو با سیستم استاپ‌استارت انجین هستند و جالب اینکه هرسه را ب­ام‌و ساخته است.

 

در نسخه سدان نیز سیتروئن سه پیشرانه 4 سیلندر برای C4L در دسترس مشتریان قرار داده است که از میان آن‌ها فقط یکی مجهز به توربوست که آن یکی هم تنها با گیربکس اتومات فروخته می‌شود. انجین‌های تنفس طبیعی C4L استاندارد یورو5 دارند ولی انجین توربوی آن یورو6 است. C4L هر انجینی که داشته باشد سرعتش بیشتر از 195 کیلومتربرساعت نخواهد بود.



موضوعات مرتبط: خودرو , ,

|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6


مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

نقش فرهنگ در زندگی شما چگونه است؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن وبسایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 17443
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صنایع پلاس و آدرس ieplus.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 24

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 356
:: بازدید سال : 898
:: بازدید کلی : 17443